Camping Groot Antink

Groenlo, Oost Gelre, Gelderland, Nederland

Camping Groot Antink

Onze boerderijcamping heeft 3 camperplaatsen - ook kampeerplaatsen - landelijk gelegen - streekproducten en zelf fruit plukken - centrum 2km

• Vredenseweg 106

7141 MB, Groenlo, Nederland
  • € 12,66 • 1 jan. t/m 14 mrt.

€ 18,56 • 15 mrt. t/m 24 sep.

€ 14,06 • 25 sep. t/m 31 okt.

€ 12,66 • 1 nov. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card

• juni 2021

fijn plekje, dichtbij het leuke stadje Groenlo. Erg vriendelijke beheerder. Mooie omgeving om te fietsen. Een aanrader voor wie van eenvoudig kamperen houdt! Wim en Ina.

• november 2020

Mooie camping. Wij stonden op de camping zelf, maar er zijn ook 3 verharde camperplaatsen. Prachtig uitzicht. Prima sanitair, lekkere warme douches. Bonus is de winkel waar we een paar heerlijke jams en sauzen hebben gekocht. Wij komen hier terug. Hele jaar open!

• november 2020

mooi terrein, vriendelijke beheerder. schitterend schoon sanitair. heerlijk wandelen in de omgeving. Streekwinkel waar je heerlijke zaken. kunt kopen. kortom een aanrader.

• juni 2021

HkevDijk

• € 12,66 • 1 jan. t/m 14 mrt.

€ 18,56 • 15 mrt. t/m 24 sep.

€ 14,06 • 25 sep. t/m 31 okt.

€ 12,66 • 1 nov. t/m 31 dec.

• NKC - NKC/CCI Card