Van uw reactie klopt niks van , toen wij allang waren geïnstalleerd kwam u 's avonds de pony's buiten zetten omdat het te warm was in de stallen en toen zei u er gaat stroom op het draad .

Chester2012

Een hele fijne camping. Zeer vriendelijk ontvangst. Rustige omgeving vlak bij Groenlo. Wij hebben hier vier dagen gestaan en genoten van de vele fietsmogelijkheden. Erve Kots, Lichtenvoort en Aalten op fijne afstand. Zijn hier nog niet uit gekeken. Komen zeker snel weer terug.

Quint

Mooie kleine rustige boerencamping en B&B met ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaren Carole en Michiel. Dichtbij mooi vestingstadje Groenlo (slechts 3,5km en niet 7,5) met van alles en nog wat: restaurants, winkels, musea. Dichtbij (4km) natuurparken De Leemputten en ZwillbrockerVenn (dld)

SVR Hoeve de Snippert