inav

Heer en mevrouw van Krimpen, Gebruikelijk is dat dagelijks de toiletten worden schoongemaakt, nu blijkt bij navraag dat vrijdag en zaterdag daar een kink in de kabel is gekomen, excuus hiervoor. Zover wij hebben kunnen terug zien heeft u niet geboekt via ons boekingssysteem. Het vreemde is dat wij u helemaal niet terug kunnen vinden in onze administratie, maar u bent wel geweest. U heeft zich donderdag gemeld via de intercom en u bent geholpen op afstand. Er is u gevraagd om voor het nachtregister en onze administratie de voorgedrukte envelop in te vullen en in de brievenbus van de receptie te doen en diezelfde envelop wordt dan buiten gezet in de info kast voor vertrek met uw uitrijmunt. Omdat wij deze envelop niet in de brievenbus gevonden hebben kon deze ook niet buiten gezet worden zondagmorgen en bent u niet bij onze administratie bekent. Hoe dan ook heel vervelend en excuus voor daar waar het mis is gegaan en nemen daarom telefonisch contact met u op dan kunnen wij persoonlijk met u overleggen om zo onze dienst verlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Louis

• november 2020

We checkten na 19u, dus telefonisch gereserveerd. Vriendelijk te woord gestaan en alle incheck-info lag klaar. Mooie spot gevonden met uitkijk op een mooie vijver. Mooi groen. Sanitair rook vrij sterk. Uitrijmunten per abuis niet gekregen. We werden ook hier vriendelijk te wood gestaan.

• november 2020

Parking bij camping Landgoed Overbetuwe