Hulshorst, Nunspeet, Gelderland, Nederland

Minicamping Lieuwendaal

Kleinschalige SVR camping op de Veluwe - Hulshorsterzand - Veluwemeer - centrum 1km

• Oudeweg 45

8077 ST, Hulshorst, Nederland

leuke mini camping. Prijzen zijn veranderd €16,- staanplaats en muntjes voor de douche €1,-. Heel vriendelijke eigenaar, ze liet ons gelijk alles zien, ook waar zwartwater en toilet geleegd kon worden. Er zijn 3 velden waar je kan staan met de camper. Geen korting als SVR lid.

• april 2022

Wij staan hier nu voor de 5e keer. Een fijne minicamping tussen de landerijen en de paarden. Met een vriendelijke eigenaar. Goed sanitair, schone wc’s en douches. Vlakbij de Veluwe. Harderwijk, Nunspeet en Elburg op een steenworp afstand. Veel fiets- en wandelroutes vanaf hier.

• maart 2021

Wat een onwijs leuke camping super aardige eigenaar Gert. Sanitair netjes en schoon onthouden dat je bij binnenkomst de watertank vult. Prachtige omgeving wij komen zeker weer terug als het zonnetje schijnt . Ellen en Peter

• april 2022

• maart 2021