prima cp met alles erop en eraan met een goede prijsstelling, goede wifi als je dat belangrijk vindt. mooie fietsroutes door de Veluwe en wie van musea houdt dan kan ik het Kröller-Müller museum aan bevelenmet een mooie fietsroute er naar toe. Hier kom ik zeker nog een terug

pjwilberg

Hartelijk welkom van de eigenaresse en haar hond. Onze drie poedels waren al direct bevriend. Mooie camperplaats met alle voorzieningen. Lekker rustige plek. Na een nacht gaan wij weer verder richting Limburg. Groetjes de Knopsjes

CamperJenE

komen net van de camperplaats af, ziet er allemaal netjes en verzorgt uit, helemaal 🔝 vriendelijke groetjes uit Nistelrode

Camperplaats de Hoge Valk