Exact wat wij als camperaars willen: ruime plekken, schuin naar voren, met een stuk gras er naast, prima sanitaire voorzieningen, een ruimte met informatiemateriaal, tegen een redelijk tarief en dat alles op basis van goed vertrouwen. Veel mooie fietsroutes in de omgeving.

Fam.-Postma

Ruime camperplaatsen. vriendelijke begroeting door eigenaresse, idd met doosje verse scharrel eitjes. Schoon sanitair. Streekproducten op cp verkrijgbaar.

Happybeingme

Keurige camperplaats, rustig gelegen met uitkijken op weiland. Keurig verharde plaatsen met gras. Goede WiFi ontvangst op de camperplaats. Keurige toiletten en douches. We werden op de eerste dag begroet door de eigenaresse met doosje eieren. Zeer attent. HV.

Camperplaats de Hoge Valk