eenvoudige maar rustige CP. Als je zelf voorzienend bent, is het een perfecte plek. Zeer vriendelijk ontvangst!

Rinze&Joke

Camperplek op eenvoudige locatie. Stroom direct aan staanplaats. Zeer vriendelijke ontvangst. Kleine boerderijwinkel Mooie uitleg gekregen over de directe omgeving!! Loosplaats voor vuilwater en toilet.

• december 2023

Bedankt Fam van Veldhuizen voor de perfecte service, goed geregeld met kunststof rijplaten het blijft een leuke cp. Wij komen in 2024 graag weer terug. gr Hans&Jaqueline.

• december 2023

Camperplaats De Groene Hoek