Camperplaats De Groene Hoek

Lunteren, Ede, Gelderland, Nederland

• juli 2024

wat een heerlijke plek met vriendelijke eigenaar . Een klein winkeltje waar je kan rondkijken en ook heerlijke koek kan kopen .Hebben hiervandaan het middelpunt van Nederland bezocht.Wij gaan hier zeker nog een keer terug vanwege de mooie plek en de heerlijke rustige fiets omgeving

• juli 2024

Wát een super camperpl. Alles is er,behalve douche en toilet. Dat zoeken wij ook nooit,drijftalleen de prijs maar op. Jammer dat er in Nederl zó weinig van deze plekken zijn. Vandaar rijden we vaak even de grens over. Maar déze Helemaal top......Ook de omgeving én de eigenaars..Komen zéker terug....

• juni 2024

Zoals al gezegd geweldig, vriendelijk, netjes en prachtige omgeving, fietsen naar Otterlo en planken wambuis en natuurlijk het middelpunt van Nederland

• juni 2024

• Kattenbroekerweg 14