Camperplaats De Groene Hoek

Lunteren, Ede, Gelderland, Nederland

Camperplaats De Groene Hoek

Boerderij camperplaats met ver uitzicht over de weilanden - geen aankomst en vertrek op zondag - klompenpaden - Middelpunt van Nederland 2km - Wekeromse Zand (zandverstuiving) - het Bosbad - landwinkel 3km - eet- en drinkgelegenheden - centrum 5km

• Kattenbroekerweg 14

6741 GT, Lunteren, Nederland

• juni 2021

Een heerlijke rustige camperplaats met een leuk landwinkeltje. Enthousiaste en vriendelijke eigenaresse. We kregen leuke info over de omgeving en van de eigenaar een korte tour over deze eendenfarm. Prima fietsomgeving. Mooi zicht op de landerijen rondom.

• juni 2021

Wat een heerlijk rustig plekje. Vriendelijke eigenaren en alles wat een camperaar wil. Staat bij ons in de lijst meest geliefde plekjes! 🤩👍

• juni 2021

Stonden hier op 31 mei. Camperplaats zoals wij dat willen, we maken nooit gebruik van toilet of douche, hebben die zelf aan board. Bezoek gebracht het “middelpunt van Nederland”. Eendenborst gekocht in het landwinkeltje.

• Kattenbroekerweg 14

6741 GT, Lunteren, Nederland