Slot Loevestein

Poederoijen, Zaltbommel, Gelderland, Nederland

Slot Loevestein

LET OP : regelmatig gecontroleerd door gemeente Zaltbommel boete bij teveel parkeren en/of parkeren buiten de aangegeven plaatsen 90 euro!
Rustige locatie bij het slot in natuurgebied Rivierenland - bezoek aan museum wordt op prijs gesteld - openingstijden zie website - centrum 7km

• Schouwendijk

5307 TG, Poederoijen, Nederland

• augustus 2021

• juli 2021

Wij genieten van deze plek regelmatig. Een mooi natuurgebied, zelfs met het hoge water. Inderdaad jammer dat je voor je neus ziet dat er iemand over het hek klimt om zijn behoefte te doen én de hond, vrij, door het veld laat lopen. Hij heeft wel een mooie gele camper. Fijne tijd hier…..groet.

• juni 2021

Perfecte cp zoals wij dat graag zien, daar in de mei vakantie 1 nacht gestaan .Ook wij zagen dat de buurman voor ons het afwas water??? in de natuur leegde .

• augustus 2021

• juli 2021