Wat een geweldige plek hadden wij hier met de camper! Grote plaats, prachtig groen, mooie omgeving voor wandelen/fietsen. Eigen sanitair was top. Nog geen 10 minuten fietsen naar het gezellige dorp met genoeg eetgelegenheden en winkels. Wij komen hier zeker terug :-)

Marc&June

Bij toeval hier terecht gekomen! Echt een topperr. Vriendelijke eigenaren! Zeer ruime plaatsen incl. 25 ampère stroom! Alle voorzieningen aanwezig bij de camperplaats! Komen zeker terug!

popiejopina

Zeer mooie camping wij hebben er een week gestaan met de camper op een mooie plaats mooi en zuiver sanitair en een behulpzame en vriendelijke Carolien.

Buitenplaats Putterheijde, camping