Camping & kampeerboerderij Meerveld

Uddel, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Genoten met Hemelvaart!! Mooi schoon sanitair, keurige velden. Vriendelijke beheerders.

t.eggenkamp

Mooie camping. Kleinschalig. Landelijk. Zeer vriendelijke beheerders. Uitstekend sanitair. Goede informatie over fiets- en wandelroutes. Wij hebben genoten.

wenj

We waren hier van 29/5 t/m 2/6 Best grote camping, sanitair prima. wifi werkte helaas slecht, in de avond helemaal niet.

Camping & kampeerboerderij Meerveld