grasveld was prima, maar verder was het rommelig. wc’s en douches waren wel erg sober. verdere een prachtige omgeving.

A-Veld

Dank voor uw reactie. We kregen juist afgelopen dagen zoveel complimenten dat het er zo keurig uit zag... W.b. sanitair geef ik u gelijk, het had afgelopen winter vervangen zullen worden, maar dankzij de Haagse (niet-)regelgeving en onduidelijkheid gaan wij niet investeren als we niet weten waar we aan toe zijn. Waarschijnlijk kunt u dat wel begrijpen. We doen ons best om alles schoon en werkend te houden en binnenkort hopen we ons privé-sanitair te kunnen plaatsen, als het veld droog genoeg is om er met zwaar geschut op te kunnen rijden.

• september 2020

mooi omgeving, fijne camping met ruime plekken, wij stonden aan de weilandkant. mooi uitzicht. Goede WiFi. je kunt zelfs gebruik maken van een app voor meer info over de camping en bezienswaardigheden in de omgeving

• september 2020

mooie plek ruime plekken op een grasveld . We hebben een rondleiding gehad op de boerderij, zeer interessantst. Hartelijke familie, niets is te veel om het naar de zin te maken. Een plek om weer terug te keren. We stonden hier van 8 tot 11 september 2020.

Boerderijcamping Klein Emelaar