Boerderijcamping Klein Emelaar

Uddel, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Boerderijcamping Klein Emelaar

Minicamping bij de boer - gebruik GPS-coordinaten - biologische melkveehouderij tussen Uddel en Garderen - plaatsen voorzien van kunstgras, water, electra en afvoerputje - geen aankomst/vertrek op zondag - Nieuw Millingen 2km - centrum 4km

• Buurtweg 12

3888 NE, Uddel, Nederland
  • € 18,10 • 1 apr. t/m 31 okt.

• september 2020

mooi omgeving, fijne camping met ruime plekken, wij stonden aan de weilandkant. mooi uitzicht. Goede WiFi. je kunt zelfs gebruik maken van een app voor meer info over de camping en bezienswaardigheden in de omgeving

• september 2020

mooie plek ruime plekken op een grasveld . We hebben een rondleiding gehad op de boerderij, zeer interessantst. Hartelijke familie, niets is te veel om het naar de zin te maken. Een plek om weer terug te keren. We stonden hier van 8 tot 11 september 2020.

Jan-TEC

Echt een schitterende plek. Rust, Ruimte en een schitterende fiets-omgeving. We hebben enorm genoten!

• Stroom (unknownA)

Hochjoch

• € 18,10 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Stroom (unknownA)