Vakantieoord Het Caitwickerzand

Uddel, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

• juni 2024

HJ588

Wij vinden het dat u vanwege de omstandigheden heeft moeten annuleren. Wij betreuren het zeer dat u het gevoel heeft gehad dat u niet gehoord werd. Uiteraard vinden wij het erg vervelend, zeker door de omstandigheden, dat u moest annuleren maar zoals wij al geprobeerd hadden uit te leggen is het mogelijk om tijdens het reserveren de annuleringsverzekering erbij te nemen. Deze verzekering is juist om te voorkomen dat u en ziek bent en daardoor ook nog geld kwijt bent. Wij hanteren inderdaad de Recronvoorwaarden die ook op de website staan vermeld. Wij wensen u veel sterkte toe de komende periode.

• april 2022

prima camping. vriendelijke ontvangst. geboekt voor 1 nacht. geen probleem. douche met munt werkt goed.

Jeewee1411

Dank u wel voor uw review, graag zien wij u een volgende keer terug op ons park.

• mei 2021

Komen hier al enkele jaren een paar dagen per jaar , vriendelijke ontvangst . zeer nette camping , door de beperkte aantal plekken lekker rustig , zeer goede wandel en fiets paden

• juni 2024

• april 2022