Veessen, Heerde, Gelderland, Nederland

Natuurboerderij Villa Bakhuis

Unieke locatie aan de IJssel - gelegen in natuurgebied - plaatsen aan water, in de wei of midden in het bos - maak kennis met rundvee vanuit de skybox boven de stal - rondleiding over de boerderij mogelijk - centrum 1km

• IJsseldijk 3

8194 LA, Veessen, Nederland

• augustus 2022

Al het positieve wat reeds geschreven is, klopt. We hebben alle info uit de reviews gehaald, want er staat inderdaad niks aangegeven. Een kleine opmerking over de natuurboerderij: het verbaast ons dat het vee de hele dag op stal staat. In de wei is natuurlijker.

TsjeWy

Wat een rust en uitzicht. Geen voorzieningen dus je moet zelfvoorzienend zijn. Neem ook eens een kijkje op de site van de boer ijsselrund.nl en bestel wat vlees voordat je weggaat. 🍽👍🍷😁 Wij komen hier zeker terug. 👋👋🤟👋

• maart 2022

Voor degenen die hun douche of wc in de camper niet willen gebruiken hebben hier niets te zoeken.De enige voorzieningen zijn een kraan en een loosput.Voor de rest een super plekje met alleen het geluid van overvliegende ganzen.Mooie omgeving om te fietsen of te wandelen.

• augustus 2022

• maart 2022