Heerlijke camping. Ruime plekken, vriendelijke ontvangst. Sanitair wat verouderd maar men is bezig met een nieuw gebouw. We komen vast nog eens terug.

CorineH

Net aangekomen, ziet er netjes uit. Alleen op het publiekatiebord hangt een notitie dat je op zondag niet welkom bent. Vandaar 1ster

Wij houden de zondagsrust in ere, vandaar geen aankomst en vertrek op zondag.

• mei 2023

vriendelijk, behulpzaam, toiletgebouw gedateerd maar schoon en dat is belangrijk. Mooie plaatsen en recht en verhard plus een heel goede grasmat. omgeving bekijken we volgende keer want het regende de hele dag. m.v.g. Fiat 500

CorineH

Wij houden de zondagsrust in ere, vandaar geen aankomst en vertrek op zondag.

• mei 2023

SVR Camping De Grote Bremen