Boerderij De Kolke

Voorst Gem Voorst, Voorst, Gelderland, Nederland

dit is wat een cp moet zijn geen poespas geen gezette tijden geen sani hebben we zelf een omgeving waar je niet uitgefiest bent en zelfs een leuke Roofvogeltuin op fietsafstand de Havikshof en dat is weer vlakbij landgoed Klarenbeek een top plek komen graag nog eens terug

Gon&Rob

Dit is een perfecte camperplaats met alles wat een camperaar nodig heeft, de rest heeft een camper zelf aan boord. In een mooi wandel gebied en fiets knooppunten inde buurt.

wilenkees

Een heerlijke plek. precies zoals het moet zijn inderdaad. prachtige omgeving met vergezichten. Vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker terug.

Boerderij De Kolke