Camperplaats De Adelaar

Voorst Gem Voorst, Voorst, Gelderland, Nederland

Camperplaats De Adelaar

apart camperveld - 24/7 op- en afrijden mogelijk - uitzicht over de mooie landerijen van het landgoed - geocache-gebied - ook plaatsen op de SVR-camping [sitecode 53930] - centrum 500m

• Rijksstraatweg 49

7383 AL, Voorst Gem Voorst, Nederland

• februari 2021

leuke cp met mooi uitzicht. voor kinderen tot 10 jaar veel spelplezier., traktor, trampoline enz. supermarkt op loopafstand en tegenover de camping een grill restaurant

Reactie van locatiebeheerder

Fijn dat u de moeite hebt genomen om uw ervaring te delen. Dank u wel. Groet Wim en Cobie

• februari 2021

Campersen bij de boer.... hoe leuk kan het zijn. Mooie plek, prachtig uitzicht. Vriendelijke ontvangst en hulp... bij de modder. Héle leuke speelstal voor de kinderen, tussen de dieren. Wij komen zeker terug.... en nemen onze kleinzoon mee. die gaat het hier fantastisch vinden. Serrie en Anja

Reactie van locatiebeheerder

Hà dat is leuk om te horen. Het weer was natuurlijk ook wel geweldig dit weekend in februari. Tot gauw. Groet Wim en Cobie

• december 2020

mooi uitzicht. Typisch Kamperen bij de boer, dus de modder voor lief nemen! toilet etc prima. Geen mogelijkheid aanwezig voor lozing vuilwater! viel ons enigszins tegen!

Reactie van locatiebeheerder

Dank u voor uw reactie. Er kan best iets modder liggen in de winter maar de camperplaats is verhard. Had maar even gevraagd voor het water lozen want dat is wel mogelijk. We hopen u nog eens terug te zien en dan helpen we graag.

Alle 122 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• december 2020