Ducato6972

U hebt daar over gebeld. U staat helemaal op het uiterste plekje. Misschien wat naar voren komen dan gaat het waarschijnlijk beter. U betaald €22 per nacht incl stroom wij denken dat het een nette prijs is. Wij wensen u nog een fijne tijd bij ons.

Anjet

Prima CP, plekken zijn ruim en verhard. wel wat langer stroomdraad nodig op sommige plekken. Er is ook een camping bij, stond allemaal goed vol. Ook is er een lekker steakhouse recht tegenover de camperplek).

Camperplaats De Adelaar