Camperplaats [Reebok] Landgoed Het Zand

Zelhem, Bronckhorst, Gelderland, Nederland

• juni 2024

Wat een mooie plek! Wij staan op veld Reebok zonder voorzieningen, geeft niet, daar hebben we een camper voor. De plek is erg rustig. Het landgoed is geweldig voor een wandeling.

• april 2023

Groot weiland. Kraantje. Gezellig cafe restaurant op loopafstand. Landgoed het Zand met fantastische wandel en fietsroutes. Leuke dorpjes in de buurt. Goedkoop. prima dus! wel je NKC pas meenemen. anders betaal je veel meer!

• januari 2023

Heerlijk rustige en stille plek met wandelmogelijkheden, gastvrij. Ondanks de vorst konden we volledig verzorgen.

• juni 2024

• april 2023