• april 2023

Groot weiland. Kraantje. Gezellig cafe restaurant op loopafstand. Landgoed het Zand met fantastische wandel en fietsroutes. Leuke dorpjes in de buurt. Goedkoop. prima dus! wel je NKC pas meenemen. anders betaal je veel meer!

• januari 2023

Heerlijk rustige en stille plek met wandelmogelijkheden, gastvrij. Ondanks de vorst konden we volledig verzorgen.

JOla463

Zo zouden wij graag meer plekken willen in Nederland. Wat een heerlijke plaats voor de zelfvoorzienende camperaar die rust zoekt! €10,- in hoogseizoen

• april 2023

• januari 2023