Goedendag, dank je wel voor de positieve feedback op onze camping! Daar doen we het voor :-) Wat betreft de prijzen, veel camperbezitters gaan na aankomst niet op de camperstrook staan maar op de camping. Daar zit 'm het prijsverschil in. Als je dus goedkoper wilt staan, geef dan aan dat je graag op de camperstrook staat, dan regelen we dat. En ik vind het een goede tip om de camperplekken qua prijs aan te passen wanneer campereigenaren geen elektriciteit afnemen. Wellicht gaan we daar in het jaar 2024 wat mee doen. Groet van Maron

• maart 2023

helemaal eens met de voorgaande reviews. een pareltje in een prachtig coulissen landschap waar het heerlijk fietsen is. ook wij komen zeker nog eens terug. dank voor de gastvrijheid 🤗

• februari 2023

Heerlijk rustig plekje om te verblijven met gezellige dierengeluiden op de achtergrond! Er is een deel in de boerderij waar je bij slecht weer even binnen kunt zitten en de gastheer en -dame zijn erg hartelijk. Zeker een plekje om met regelmaat terug te komen.

• maart 2023

• februari 2023