Mini-camping 't Bosch

Zelhem, Bronckhorst, Gelderland, Nederland

aardige mensen zeer keurig veldje wij stonden alleen. keken uit op wat schaapjes geitjes koetje. keurig sanitair en rustig Prijs is ietsjes hoger dan nu aangegeven staat wij betaalden in laagseizoen 23 euro incl stroom toeristenbelasting a 75 ct pp prima vertoeven

jeanetpepper

Hele gastvrije ontvangst. Ruime plekken en prima sanitair. Alleraardigst om een kijkje te mogen nemen op het bedrijf. Ziet er heel netjes uit. Prachtige omgeving en mooie plaats voor Pieterpad wandelaars

• april 2023

mooie ruime plaatsen. veel vogels en hazen gezien. en op paasdagen verast met een presentje door twee paashaasjes . aan een doodlopende straat . douche 50 cent .afwassen wel warm water . het is ons prima bevallen

• april 2023

Mini-camping 't Bosch