• november 2023

Fijn plekje, de ondergrond is hard dus ook als het drassig is goed te doen.

Tomdejong

Wij stonden hier 2 nachten om vanuit deze camperplaats 2 routes van het Pieterpad te lopen. Dat is prima te doen. Leuke camperplaats voor adults only en alle afstort mogelijkheden.

Mathek

Een geweldige CP met veel mogelijk heden naast de Bronckhorst een wisky brouwerij met proeflokaal wat op zaterdag om 13.00 uur open is met rondleiding met een geweldige gast heer en vrouw komen er zeker terug

• november 2023

Fijn plekje, de ondergrond is hard dus ook als het drassig is goed te doen.

Camperlocatie De Bronckhorst