Zoelen, Buren, Gelderland, Nederland

Kleine svr-camping - grasvelden - weinig bomen - centrum 3km

• Retsezijstraat 3

4011 JP, Zoelen, Nederland
  • € 18,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

Heerlijk rustige camping in de rook van Tiel. Mooie ruime plaatsen. Mochten zelf plaats kiezen. Heerlijk om te fietsen of te wandelen. Prima sanitair met duurzame douche. Sanitair is schoon en erg ruim. Wij hebben genoten!

Cornelis230a

Goedenavond, I.v.m de hoge energieprijzen rekenen wij inderdaad €1,- p.p per nacht extra. Dit staat netjes aangegeven op onze website én op de extra prijslijst in het sanitair gebouw 🙂

SmitT

Ik hoop dat u in het " normale leven " leuker met uw medemens omgaat!! Mijn man was het gezeur zat en zeker de manier waarop u tegen onze medewerker sprak! Iedereen is hier inderdaad vrijwillig en bijna iedereen komt hier graag terug 🙂 De hygiëne wordt bij ons juist hoog aangeschreven en heeft u zelf nog benoemd als erg netjes, heel raar dat u nu dan anders zegt?! Ik denk dat het inderdaad beter is dat u hier niet nog eens terug komt.

SmitT

• € 18,00 • 1 apr. t/m 1 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie