Fijne groene camperplaats. Op zaterdag pizza! Verbeterpunten: meer watertappunten en beter gesitueerde en grotere plek voor lozing van grijswater. Bij zo'n groot aantal camperplekken zou je ook meer chemisch toiletplekken verwachten.

M&MT

Prima camperplek aan de rand van Zutphen. Stad en natuur dichtbij. Sanitair basic en schoon. Op zaterdagavond worden er pizza’s gebakken.

KarThe

Wij zijn hier geweest 7-9 maart. Prima CP, gastvrije eigenaren. Zutphen is een fantastische mooie stad om te bezoeken en bezichtigen. Niet alleen de bekende winkelketens maar echt leuke winkels en winkeltjes.

De Heicohoeve