Mooie camping, lekker rustig. Grote plaatsen. Goede sanitair. Zutphen gemakkelijk per fiets bereikbaar. Heel mooi stadje. Wij waren hier van 9-6-2022 t/m 13-6-2022. We moesten € 18 per nacht betalen

theosimons

No nonsense mini SVR camping. Bevlogen vader en zoon runnen goed uitgeruste kampeerstek waar alles op z’n plek valt.

Koo

mooie ruime en rustige plekken goed om de wandelen en te fietsen alle voorzieningen aanwezig voor de toekomst een CP plaats met heel veel mogelijkheden

Camping 't Boshuis