wat een super mooie plek rust natuur alles was perfect komen zeker nog een keer weer en ook zo vriendelijk welkom geheten door de eigenares Olga groetjes Ronald en Bianca en onze vier hondjes

ronald66

Met het risico dat heel Nederland deze geweldige camperplaats ontdekt, geef ik graag 5 sterren! Prachtige plek, rust, natuur en hele aardige gastvrouw. Wij komen vast en zeker nog eens terug 🍀 hartelijke groet, Peter en Fridy

bedankt voor jullie bezoek, een hele goeie reis en hopelijk tot ziens. mvg Olga

bedankt voor jullie bezoek, een hele goeie reis en hopelijk tot ziens. mvg Olga