prima camping, voldoende sanitair. enigszins gedateerd maar keurig onderhouden. ideale plek voor Pieterpad etappes. Winsum is op fietsafstand. water, afvoer en stroom bij de kampeerplek.

Toger

eenvoudige camping maar ons iets te eenzaam. de kippen lopen overdag los over de camping. div overnachtings mogelijkheden

theo-willeke

Heerlijke plek om een paar dagen te verblijven. Plan was 3 dagen, maar we zijn er uiteindelijk 5 dagen gebleven. Ideaal om een paar etappes van het Pieterpad te lopen

Camping & Jachthaven Aduarderzijl