Camper Avenue

Groningen, Nederland

• juli 2024

Karin&Franz moeten een slechte dag hebben gehad. We stonden rustig en voelden ons veilig. We misten het hippe leven bijna. Het enige wat we zagen waren veel werkende mensen in de fantasievolle kantoorgebouwen. Ook een gebied waarvan de ontwikkeling spannend moet zijn. Edda & Hans

• juli 2024

Op basis van de recensies een juweeltje. Helaas kan ik het niet zeggen. Toen we aankwamen, keken we rond en vertrokken meteen. Ik voelde me niet op mijn gemak om hier te staan. Sorry voor de exploitanten.

Camper Avenue