De Pekelder Campertuin

Nieuwe Pekela, Pekela, Groningen, Nederland

5van 5
  • juli 2024

wij 'mochten' als één van de eerste betalende camperaars op 1-7 hier staan. Echt een geweldige plek. Alle voorzieningen heel goed op orde Ook wifi is prima. Bij ons staat de plaats al in de favorieten. We komen hier zeker terug.

• juli 2024

We werden vriendelijk ontvangen, en wat moeten we nog meer vertellen, zie ook de andere reviews, een prachtige locatie, je kunt de plek zelf uitzoeken waar je wilt staan, en heeft een geweldig sanitair gebouw. Tevens een goede uitval basis om te geocachen.

5van 5

De Pekelder Campertuin