Camperlocatie De Pekelaar

Nieuwe Pekela, Pekela, Groningen, Nederland

• juli 2024

Prima plek. Ruim opgezet en er is alles wat je nodig hebt. Rust en ruimte. Daarbij schoon sanitair en vriendelijke mensen. Kortom gewoon top..... mvg Elnus Tooren

• juli 2024

Een mooie en prachtige camperplaats met alle voorzieningen en het was voor ons een geweldige uitvalsbasis voor onze hobby geocaching hopelijk tot weer eens. Fam.Verstappen Heythuysen

HEYTSE

Hallo fam Verstappen, dankjewel voor de mooie review en leuk dat jullie bij ons waren. Kom gerust nog eens weer langs. Vriendelijke groet: De Pekelaar

• juni 2024

Kleine, gezellige, mooi aangelegde en zeer rustige parkeerplaats. Op weide, ruim perceel. Alles is aanwezig, sanitair met 1 douche, 2 toiletten, urinoir en wasmachine/droger, schoon. Zeer vriendelijke operationele familie. Winkelen op ongeveer 5 km afstand. Kan deze plek alleen maar aanbevelen.

sijona

Bedankt voor de mooie review. Vriendelijke groet: De Pekelaar.

• juni 2024

sijona

Bedankt voor de mooie review. Vriendelijke groet: De Pekelaar.

Camperlocatie De Pekelaar