mulder61

Bedankt voor u mooie review. Vriendelijke groet: De Pekelaar.

Eigenlijk is alles al gezegd. maar toch even een pluim voor deze geweldige plek. Precies wat een camperaar wil hele nette prijs en alle extra voorzieningen tegen betaling. zo zouden er meer plekken moeten zijn in Nederland.

rm-roberti

Bedankt voor de mooie review, we blijven ons best doen. Kom gerust nog een keertje terug. Vr Gr: De Pekelaar.

Een hele fijne camperplaats en rustig. We werden verwelkomd met een heerlijk ijsje ! Het was een zeer warme dag ! Door omstandigheden maar 1 nacht gestaan maar komen zeker terug ! Jan & Miny uit Erica

miny1948

Bedankt voor de leuke review en julli zijn altijd welkom. Vr Gr: De Pekelaar.

mulder61

Bedankt voor u mooie review. Vriendelijke groet: De Pekelaar.

miny1948

Bedankt voor de leuke review en julli zijn altijd welkom. Vr Gr: De Pekelaar.

Camperlocatie De Pekelaar