keijers65

Prima plek waren wij voor de 3de keer hier. Zelfs uitgeslapen tot 09.15 uur.

JJAB

Prima plekken. Schone en warme douches. Aardige havenmeester(es). Waar voor je geld. Dorp zelf heeft geen winkels maar is wel erg mooi en rustig. Er is 1 restaurant. Deze benadert een Michelinster. Niet om zo maar even te gaan eten. Binnen een half uurtje ben je in Bedum of Winsum.

keijers65

Prima plek waren wij voor de 3de keer hier. Zelfs uitgeslapen tot 09.15 uur.

Stichting Recreatiehaven Onderdendam Haven & Camperplaats