Camping ZomersBuiten

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2023

3 nachtjes was goed vertoeven op de camping. De nieuwe eigenaar is aardig. we voelden ons weer welkom. Al jaren komen we in het voorjaar een paar dagen. Wij wensen de camping veel gasten toe en wensen de eigenaar veel geluk en succes met alle plannen

• juni 2023

Over ons

About us image
Sinds mei 2023 zijn wij het trotse team van Camping Zomersbuiten. Een prachtige, kleinschalige, bijzondere , duurzame en vooral heel gezellige Fien en Teun camping met mooie half verharde camperplaatsen en camperplaatsen op de kampeervelden. Voorzien van stroom, water en prachtig aangelegde singels. Er zijn een paar lieve oude geiten, een shetland pony, kippen met kuikens en mini schaapjes, een grote zandbak en een eco pluktuin. Kortom, genoeg om van te genieten.

Camping ZomersBuiten