een geweldige camping in een prachtige fiets en wandel omgeving. hele vriendelijke eigennaren super schoon. alles wat je nodig hebt is aanwezig . en 1 van de makkelijkste grijswater putten om op te rijden die ik ken. ik kom zeker terug. berny van putten 6/8/2023

• april 2023

Een prettige rustige camping. Vriendelijke ontvangst met informatie over fiets en wandelroutes. De camping ligt tegenover en groot natuurgebied gedeeltelijk toegankelijk voor honden.

• september 2022

Mooie verzorgde camping. Vriendelijk ontvangst informatie over de omgeving. Je kunt er wandelen en fietsen. De ruiten Aa slingerd zich door de omgeving. Bourtange makkelijk te doen met de fiets.

• april 2023

• september 2022