Camping Marenland

Winsum, Het Hogeland, Groningen, Nederland

• juli 2024

prijs voor camper 2 personen is 28€, wij betaalden 34€ met 2 hondjes per nacht.

chausson7777

Bedankt voor uw recensie! Dat klopt hoor! We rekenen 5,- euro voor elektra en 3,- euro per hond! Heeft u genoten van de camping ?

• juni 2024

mooie camping met allerlei mogelijke activiteiten. Aan het water en met een een goed restaurant, snackhoek en sanitair. Prachtig gelegen dicht bij centrum van Winsum. Vriendelijk personeel staat klaar voor alle gasten.

• juni 2024

Prima camping vriendelijk personeel. hele kleine camper plekken op een rijtje je kijkt tegen de achterkanten ongezellig vinden wij. Aan het water/kleine jacht haven mag je niet zwemmen en vissen. bootjes en kano’s te huur op de camping. Sanitair verouderd wel schoon. Restaurant prima

• juli 2024

prijs voor camper 2 personen is 28€, wij betaalden 34€ met 2 hondjes per nacht.

Camping Marenland