Jhrvd

Ruime parkeerplaatsen voor campers in velden J en K. Licht hellend. Mooi binnenzwembad bij de prijs inbegrepen, thermaalbad ook erg leuk, maar kost extra. Wij betaalden 17 euro met ACSI plus toeristenbelasting. Elektriciteit, water en afvoer inbegrepen.

Jürgen54

Ik kom hier al meerdere jaren maar de kwaliteit loopt fors terug. De schoonmaak van de toiletgebouwen is niet meer wat het geweest is. Het water is minimaal. Nu hier in het hoogseizoen voor 1 nacht. € 44,- vind ik echt overdreven duur voor hetgeen geboden wordt. Voorlopig niet meer terug.

Roompot Camping Klein Vink