3van 5
  • februari 2024

prima cp voor een overnachting. Wij ervaarden geen overlast van de aangrenzende weg.

prima plek om te overnachten! Mooi uitzicht op een veldje en supermarkt vlakbij. Helaas rijden er wel vaak auto’s voorbij met veel geluid, met oordoppen prima geslapen!

• mei 2023

Mooie plek, aan de rand van een park, veel groen, supermarkt op loopafstand. Er waren eerder op de avond wat jongeren maar die bleven niet hangen, verder loopt er een weg langs maar daar hebben wij weinig last van gehad. Heerlijk geslapen hier 👌

3van 5
  • februari 2024