leuke, goed onderhouden camping. schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. zeker de moeite waard

YoKla

Goed verblijf hier gehad. bij aankomst wordt alles verteld en krijg je veel info wbt wandelen en fietsen! Net en voldoende sanitair , buiten afwasmogelijkheid en wij waren hier begin april net na de Pasen! mooie omgeving om te fietsen en wandelen!

wimenatie

Meer dan prima! We werden hartelijk ontvangen. Mooie staanplaats, keurig sanitair en fijne douche! kort samengevat … een aanrader! Zeker ook de fietstocht eens maken die ons door de gastvrouw werd aangeraden met onderweg genieten van een heerlijk Limburgs biertje. Zo blijft camperen een feestje!

Camping Catsop