Overnachting is gratis als er voor €15 p.p.p.n besteed wordt in het restaurant. Mooi terras, het is eigenlijk een chauffeursrestaurant, dus houdt rekening met veel vrachtwagens. Hier heb je overigens geen last van.

• november 2022

prima plek voor overnachting. en lekker gegeten. in de avond behoorlijk veel verkeer.

• april 2022

Een prima plek om te overnachten.We hebben heerlijke asperges gegeten in het restaurant. Na een frisse douche kunnen we door naar Frankrijk.

• november 2022

• april 2022