Camperplaats Landgraaf

Landgraaf, Limburg, Nederland

Camperplaats Landgraaf

in Park Gravenrode te Landgraaf aan de voet van de Wilhelminaberg - Snowworld - GAIA Zoo - Mondo Verde wereldtuinen - Outdoor Klimpark - De Winseler Hof - voor navigatie volg vakschoolweg - betaling via pin [eventueel cash] bij de beheerder - centrum 2km

• Tunnelweg 1a

6372 XH, Landgraaf, Nederland

• februari 2021

Zeer" kleine en ongelijke plaatsen. Prijs/kwaliteit verhouding mijn inziens niet reëel. € 16,- met stroom, "zonder" water, toilet en douche en verdere faciliteiten !! Betaling via enveloppe in brievenbus. Omgeving super mooi om te wandelen, fietsen en te mtb. Vriendelijke uitbater.

• november 2020

wat een fantastische camperplaats troffen wij hier. erg goede informatie wordt geboden over de te bezoeken bezienswaardigheden in de omgeving. we stonden 1 nacht alleen op deze camping en 1 nacht met andere camperaars. veilige plek naast een manege, verscholen achter de begroeiing.

• oktober 2020

Giel---Annie

Alle 115 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• februari 2021

• november 2020