Mooie landelijk gelegen camping. Vriendelijke beheerder en schoon sanitair. Ideale douches met voldoende haken en een bankje om op te zitten.

prachtige ruime plaatsen voorzieningen super echt een aanrader

• april 2023

Peter66

Bedankt voor uw mooie review. We zijn druk bezig met de realisatie van een camperloospunt, deze zal binnenkort gereed zijn. Tot die tijd kan grijswater via een cassette of emmer bij de uitstort van het chemisch toilet geloosd worden.

prachtige ruime plaatsen voorzieningen super echt een aanrader

• april 2023