Camperplaats ‘t Rooth

Maasbree, Peel en Maas, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Nette camperplaats voorzien van alles wat je nodig hebt. Rustig gelegen.

Christa79

Super fijne camper plaats . Zeer verzorgde douche en toilet gelegenheid. ook werd ik zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. kortom een prima plek .

Mooie camperplaats waar je staat op het pas gemaaide gras. Ook wij kregen een vriendelijke ontvangst en konden een plekje uitzoeken. Stonden met slecht twee campers. Betaalden €16,50 voor een camper met twee personen plus elektriciteit.

Rob-Asella

Nette camperplaats voorzien van alles wat je nodig hebt. Rustig gelegen.

Camperplaats ‘t Rooth