Neer, Leudal, Limburg, Nederland

Camperplaats Otje

Camperplaats bij café Otje - doorrijden tot de poort, melden via intercom - gelegen nabij natuurgebieden - hondenspeelplaats - centrum 3km

• Napoleonsweg 4

6086 AE, Neer, Nederland

• augustus 2022

Heel gastvrije ontvangst, van de gastvrouw. Super plek, wij stonden op nr. 12, mooi veel schaduw met die warmte. Geen sataliet ontvangst. We hebben hier 3 dagen gestaan. Mooie fiets omgeving. Veel fietspaden, knooppunten vlak naast camperplaats, nr 75.

• augustus 2022

heel vriendelijke ontvangst. prachtige plek met mooi gras en grote bomen. sanitair wat weinig maar schoon en netjes, er zijn plannen om dat uit te breiden. wij gaan zeker nog een keer terug!

1965kaar

Super mooie camperplaats. Ruime plekken met een zeer mooie grasmat. Sanitair is zeer netjes. Ik heb begrepen dat er in het verleden mengkranen waren maar dat die kapot gedraaid werden. WIFI is super. Net zoals alle verdere voorzieningen.

• Stroom (unknownA)

• Stroom (unknownA)