Camperplaats Leudal

Roggel, Leudal, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Inderdaad geweldige camperplaats. Het aantal plaatsen met stroom is beperkt, wil je stroom kun je beter reserveren. De stroomplaatsen waren op, misschien kun je dan toch je elektrische fiets accu opladen, maar die heb ik niet gevonden. Top plaats.

jazzy

geweldige C.P in het mooie Leudal hartelijk ontvangst mooie grote plaatsen men loopt zo het bos in waar mooie wandelingen zijn uitgezet Leudal is gewoon een prachtig natuurgebied met een prachtige C.P er in ook de asperges zijn klasse zeker een aanrader

henderik

Mooie CP voor uitstapjes in deze omgeving. Het Leudal heeft mij verrast met zijn schoonheid. Niet te vergeten dat je met je neus in boter valt als het gaat om de heerlijke asperges. De eigenaren doen hun best om je verblijf perfect te laten verlopen. Zeker een aanrader. Ons zal je hier vaker zien.

Camperplaats Leudal