Parking Waterstraat

Thorn, Maasgouw, Limburg, Nederland

• juni 2024

Wij komen hier al iedere keer aan het begin en het einde van onze vakantie . Jammer dat er geen voorzieningen zijn maar het plaatsje maakt alles goed!!

• november 2023

Prima plek voor een gratis overnachting, geen voorzieningen, rustige nacht gehad, mooie wandelingen in de omgeving en aan de rand van een heel gezellig dorpje, zeker voor herhaling vatbaar.

Libertadje

Twee nachten heerlijk gestaan. Er stonden veel meer campers dan toegestaan maar buiten het hoogseizoen is dat blijkbaar geen punt. 's Nachts is het er rustig. Thorn en omgeving zijn de moeite waard.

• juni 2024

• november 2023