wij hebben een fantastisch verblijf gehad met hele fijne aardige eigenaren , mooie Camperplaatsen en goede sanitaire voorzieningen , dank je wel voor de fijne gastvrijheid

• november 2023

Op de veldjes, achter de boerderij, geen afscheiding tussen de plekken. Sanitair was redelijk. Wat gedateerd, maar wel schoon. Op fiets naar dorp is via steile weg naar beneden. Mooi gebied voor wandelen en fietsen.

Marleen-MVO

Geweldige gastvrijheid, schoon sanitair , prachtige omgeving. Leuke kleine boerderijcamping. Hier komen we zeker nog wel eens terug. groet, Maja en Harry

• november 2023

Camping Hubertushoeve