Achtmaal, Zundert, Noord-Brabant, Nederland

Camping De Ossewei

Kleinschalige plattelandscamping - zwembad - bar met veel speciaal bier - centrum 2km

• Nieuwmoerseweg 18a

4885 KK, Achtmaal, Nederland
  • € 19,10 • 1 feb. t/m 30 nov.

vriendelijke kleinschalige camping met Brabantse gastvrijheid. in combinatie met een café met veel speciaalbieren op de kaart is dit een plek om naar terug te komen. door de aanwezigheid van een zwembad, B&B kamers en diverse verhuuraccommodatie ook geschikt om ons familieweekend te houden.

• augustus 2021

Leuke camping, mooie biertjes, stoer terras, toen ik er was zelfs een bierproeverij en een popup-concert van een campinggast met hele fijne liedjes, fijn zwembad, en prachtige mensen als campingeigenaars.

• augustus 2021

kleine fam. camping in mooie omgeving. Ontvangst door gastvrouw die begint te vertellen wat er allemaal niet mag! Camping is minder geschikt voor campers omdat er geen loosplaats of watervulpunt is. Wij gaan niet meer terug.

TheBles

• € 19,10 • 1 feb. t/m 30 nov.