Heel mooi gebied prima park personeel vriendelijk en grote plaatsen wij waren hier met 30 Gr dus met een recreatieplas bij de deur erg aangenaam schoon sanitair en lekker warm water

hein-en-wilma

een mooi park, in een mooie omgeving, maar peperduur: ongeveer €30 per nacht, maar vervolgens moet je nog betalen voor de douche en als je met warm water wil afwassen. Er is maar een handjevol camperplaatsen die direct aan de wegen op het park liggen.

• juni 2021

Mooi groot meer lopend vanaf camperplaats . Weinig camperplekken veel vaste staplaatsen van huisjes Schoon sanitair mooie speeltuin voor kinderen. wij betaalden 40,00 voor 2 nachten inclusief kaartje voor warm water.

• juni 2021

Recreatiepark 't Zand