Cor-Smit

Heerlijke kleine camping met zéér vriendelijke eigenaars. Ruime plaats met kunstgras voor de deur. Ruim overzicht over het veld. Heel rustig in de avond. Kortom TOP, wij komen zeker terug.

• september 2021

Mooie propere plaats, vriendelijke uitbaters. Rustig gelegen. Kleine honden losloopweide. Wel prijzig, voor soortgelijke plaats betaal je in sommige andere landen minder. leuke attentie van een jeton voor een gratis ijsje bij een naburige boer.

• september 2021

Minicamping Den Oorsprong