Hele fijne en rustige camping met prima sanitair. We hebben hier 3 nachtjes gestaan met ons kleindochtertje en De Efteling bezocht. Deze is uitstekend bereikbaar hier vandaan, ook op de fiets. Zeer aan te bevelen!

Heerlijk rustige camping, heel vriendelijke eigenaresse en heel schoon, mooi sanitair. Een fijne grote douche. Zijn hier 3 nachten geweest voor een bezoek aan de Efteling. Heerlijk op de fiets.

JohnenElly

Bedankt voor de mooie review, leuk om te lezen. Van harte welkom om weer eens te verblijven!

• oktober 2022

• oktober 2022