Nette camperplaats, vriendelijke eigenaren, net sanitair

Lindadragt

Super fijn en heerlijk rustig plekje! Mooi om te zien hoe boer Jos met liefde zijn camping aan het opbouwen is. Sanitair is keurig netjes en schoon. We kregen spontaan een doosje eieren, vers van de kip, erg attent ;-) Je fiets zo van de camping de mooie natuur in, een aanrader!!

idaeggen

Mooie nieuwe camperplaats, verharde plaatsen met gras ervoor en elektriciteit/water bij de plekken. Sanitair is heel netjes. In de omgeving kun je mooie wandelingen en fietstochten maken. Een aanrader!

Nette camperplaats, vriendelijke eigenaren, net sanitair

Camperplaats bij boer Jos