Camperplaats bij boer Jos

Gemonde, Sint-Michielsgestel, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Ruime camperplaatsen, mooi uitzicht over boerenland, 2 badkamers, water en stroom op de plaats, heel rustig gelegen. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

• juni 2024

Vriendelijke behulpzame eigenaren. Mooie camperplaats. De dag voor Pinksteren werd voor ons ondanks de regen een mooi plekje gezocht voor ons en onze medereizigers. We komen hier graag nog eens terug.

Mart-2018

Wat een sympathieke gastheer en gastvrouw. Jonge startende ondernemers. Prima plaatsen en voorzieningen zijn prima voor elkaar. Twee badkamers met alle voorzieningen, afwasplaats en middenruimte om lekker te ontspannen. Maaike en Ross, bedankt voor een gezellig verblijf in een mooie omgeving.

• juli 2024

• juni 2024