Vakantiepark Beekse Bergen

Hilvarenbeek, Noord-Brabant, Nederland

wij stonden hier met de paasdagen helaas was het weer wat minder komen gauw een keertje langs

MarjoleinL

wij waren hier op 26 September en de prijsindicatie klopt niet zoals vermeld in de NKC app, deze was n.l € 21,= ex stroom. Aan de infobalie wisten ze niets van de prijs aangegeven door de NKC dus let op

fdbeer

Beste familie de Beer, hartelijk dank voor uw review. Helaas zijn de prijzen die hier genoemd worden niet onze prijzen. Wij zullen dan ook direct er achteraan gaan waar deze vandaan komen. Onze huidige prijzen voor 2 personen zijn: € 17,00 per nacht, inclusief stroom exclusief lokale heffingen van € 2,45 per persoon per nacht. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Kim Team Beekse Bergen

Nog geen foto's
Map