• juli 2024

we verbleven 3 nachten, zeer mooi verzorgd terrein, vriendelijke ontvangst en heel rustig, boerderij winkel is ook een pluspunt, supermarkt op fiets afstand

• juli 2024

Top plaats! Rustige camperplaats waar alles aanwezig is. Verzorgde plaatsen met uitzicht op de weide. Een leuke boerderijwinkel met allemaal lekkere producten. Wij komen zeker terug!

• juli 2024

Wat een top plaats is dit! Prachtig verzorgde plaatsen en winkel met mooie producten. Vriendelijke eigenaren.

Camperplaats Mieke's Hof