opgereden, rondgelopen en weer weggereden. camperterreinen was een modderig knollenveld en sanitair toch wel op grote afstand.

HansvanDulmen

Fantastische. camperplek, ruim en een goede grasmat. Twee avonden genoten van een heerlijk uitzicht op het meer met feeërieke zonsondergangen.

Wat goed om te horen! Hopelijk tot snel. Team Recreatiepark 't Loo

Pupsy

Jammer dat u afgelopen weekend geen plekje op ons park heeft kunnen vinden. Het klopt dat u op dit moment geen reserveringen kunt maken voor onze camperplaatsen. Op dit moment adviseren wij onze gasten om op de dag van aankomst telefonisch contact met ons op te nemen. Zo kunnen we inschatten of er nog plaatsen vrij zijn. Vanaf volgend jaar kunt u het stacaravangedeelte online reserveren. Daar werken we aan. Team recreatiepark 't Loo

Wat goed om te horen! Hopelijk tot snel. Team Recreatiepark 't Loo

Jachthaven 't Loo